Първоначално публикувано от Tedo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спортен филтър 1.8 8к
Collapse
X
-
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеМани ти да не е фатално...смятано е, но не помня точно колко беше критичното количество вода, което може да премине презпрепятствено за 1 такт... във всеки случай цифрата е с много ниска стойност и е доста реална опасността. Особено с 10-левовите конуси...Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеЖоре, 40 лв е !Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
то това с филтрите е точно като цигарите аз пуша виктори ти парламент-и двата се тровим аз давам просто по-малко париаз не мисля че има голяма разлика-с риск че сега ще бъда нападнат ама това е моето мнение не давам 160 лева само заради една марка!
Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеЧак пък "да отиде"
И да влезне вода там едва ли ще стигне до цилиндрите, а ако стигне ще е доста малко, което за бензинов мотор не е особено фаталноДа ти обяснявам ли защо се получава така при вода в цилиндрите,или сам ще се сещиш! Така че бягай от толкова ниско на бронята,по-добре високо!Аз на Дедрата бях с конус-горе на мястото на кутията и си беше много добре!
The new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
ex Fiat Uno Turbo
Comment
-
Поназнайвам нещо за водните удари при дизелите е по-фатално виждал съм крива биела на мерцедес 220д от хидравличен удар
Не казвам че на бензиновия двигател нищо му няма като засмуче вода но не са толкова тежки последиците а и колко вода трябва да влезе под бронята през въздуховодите че да се качи чак в колекторите, предполагам няма да се кара офроуд а говорим за инцидентно преминаване през по-дълбока локва напримерVideo meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
и аз мислех за тая история на мястото на единия халоген ама....буталата ми са на 3000 км има няма не ми се купуват пак нови а що се отнася до воден стълб в цилиндъра-дизел бензин историята е противна и шанса си е голям с нашите готини пътища- твърдо не колко може по-нависоко !Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеПоназнайвам нещо за водните удари при дизелите е по-фатално виждал съм крива биела на мерцедес 220д от хидравличен удар
Не казвам че на бензиновия двигател нищо му няма като засмуче вода но не са толкова тежки последиците а и колко вода трябва да влезе под бронята през въздуховодите че да се качи чак в колекторите, предполагам няма да се кара офроуд а говорим за инцидентно преминаване през по-дълбока локва например
П.п. Към колегата aRm - измисли някаква термо-защита - http://www.youtube.com/watch?v=Vyk5eVrMTUAThe new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
ex Fiat Uno Turbo
Comment
-
Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение1.Добре де,някой от вас карал ли е с "тръба" изведена ниско долу в бронята? Или само си говорим?
2. Спрея с който се омъслява служи само да задържа боклуците или евентуално и H2O?
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Аз карах с гофрирана алуминиева тръба, хваната на филтърната кутия и стигаща точно долу, до халогена. Не съм имал проблеми, но реално продължавах да ползвам и филтърната си кутия. След като я махнах, май ефекта беше по-добър, отколкото с тръбата. Просто пътя на въздуха беше дълъг и извиващ се и тръбата е гофрирана и т.н.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение1.Добре де,някой от вас карал ли е с "тръба" изведена ниско долу в бронята? Или само си говорим?
2. Спрея с който се омъслява служи само да задържа боклуците или евентуално и H2O?
Днес в големия софииски дъжд и достата локви -проблем 0.
Така карам колата от над 1 година -проблеми пак -0.
Спрея служи и за 2-те неща.
А разликата между марков/истински филтър/ и ментакис е доста голяма.
Толкова по темата и въпроса.ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
малко да съжива темата с едно питане :П някой правил ли е подобно нещо на 156? Тия дни се заиграх да махам резонаторната кутия и на неино място сложих една тръба :П да попитам има ли вероятност да глътне вода ? по този начин? или най-добре пак с резонаторната кутия :П иначе осетих разлика с вървеното аз съм с спортен филтър самоче реплейсмънт на к&Н
http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1336520271x.JPG
http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1336520805o.JPGLast edited by alfaa156; d.m.y г., 02:49.Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter
Comment
-
Тръбата която си сложил е гуфрирана. Според мен така парвиш допълнително съпротивление на въздуха и усещането за повече вървеж е плацебо ефектLast edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 11:28.
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеТръбата която си сложил е гуфрирана. Според мен така парвиш допълнително съпротивление на въздуха и усещането за повече вървеж е плацебо ефектAlfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter
Comment
Comment