Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър 1.8 8к

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
    Чак пък "да отиде"
    И да влезне вода там едва ли ще стигне до цилиндрите, а ако стигне ще е доста малко, което за бензинов мотор не е особено фатално
    Мани ти да не е фатално...смятано е, но не помня точно колко беше критичното количество вода, което може да премине презпрепятствено за 1 такт... във всеки случай цифрата е с много ниска стойност и е доста реална опасността. Особено с 10-левовите конуси...
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
      Мани ти да не е фатално...смятано е, но не помня точно колко беше критичното количество вода, което може да премине презпрепятствено за 1 такт... във всеки случай цифрата е с много ниска стойност и е доста реална опасността. Особено с 10-левовите конуси...
      Жоре, 40 лв е !
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
        Жоре, 40 лв е !
        Хиперболизирам с цел по-успешно драматизиране на ситуацията.
        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
        BMW 328i

        Comment


        • #19
          то това с филтрите е точно като цигарите аз пуша виктори ти парламент-и двата се тровим аз давам просто по-малко пари аз не мисля че има голяма разлика-с риск че сега ще бъда нападнат ама това е моето мнение не давам 160 лева само заради една марка!
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
            Чак пък "да отиде"
            И да влезне вода там едва ли ще стигне до цилиндрите, а ако стигне ще е доста малко, което за бензинов мотор не е особено фатално
            Дообре че не е фатално - май не си чувал за "Воден удар" в ДВГ ? Един приятел "отиде" точно заради вода в цилиндрите!От което следва в най-добрия случай - крива биела,блокирал ДВГ И ТЕ ТАКА! Да ти обяснявам ли защо се получава така при вода в цилиндрите,или сам ще се сещиш! Така че бягай от толкова ниско на бронята,по-добре високо!Аз на Дедрата бях с конус-горе на мястото на кутията и си беше много добре!
            The new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
            Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
            ex Fiat Uno Turbo

            Comment


            • #21
              Поназнайвам нещо за водните удари при дизелите е по-фатално виждал съм крива биела на мерцедес 220д от хидравличен удар
              Не казвам че на бензиновия двигател нищо му няма като засмуче вода но не са толкова тежки последиците а и колко вода трябва да влезе под бронята през въздуховодите че да се качи чак в колекторите, предполагам няма да се кара офроуд а говорим за инцидентно преминаване през по-дълбока локва например
              Video meliora proboque deteriora sequor.

              Comment


              • #22
                и аз мислех за тая история на мястото на единия халоген ама....буталата ми са на 3000 км има няма не ми се купуват пак нови а що се отнася до воден стълб в цилиндъра-дизел бензин историята е противна и шанса си е голям с нашите готини пътища- твърдо не колко може по-нависоко !
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                  Поназнайвам нещо за водните удари при дизелите е по-фатално виждал съм крива биела на мерцедес 220д от хидравличен удар
                  Не казвам че на бензиновия двигател нищо му няма като засмуче вода но не са толкова тежки последиците а и колко вода трябва да влезе под бронята през въздуховодите че да се качи чак в колекторите, предполагам няма да се кара офроуд а говорим за инцидентно преминаване през по-дълбока локва например
                  По-фатално е разбира се - компресията на дизелите е много по-голяма от бензиновите ДВГ.Няма да се кара на офроуд,но знаеш ли с нашите пътища каква локва ше нагазиш и всичко горе....
                  П.п. Към колегата aRm - измисли някаква термо-защита - http://www.youtube.com/watch?v=Vyk5eVrMTUA
                  The new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
                  Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
                  ex Fiat Uno Turbo

                  Comment


                  • #24
                    1.Добре де,някой от вас карал ли е с "тръба" изведена ниско долу в бронята? Или само си говорим?

                    2. Спрея с който се омъслява служи само да задържа боклуците или евентуално и H2O?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
                      1.Добре де,някой от вас карал ли е с "тръба" изведена ниско долу в бронята? Или само си говорим?

                      2. Спрея с който се омъслява служи само да задържа боклуците или евентуално и H2O?
                      Не си говорим само. Аз съм карал с тръба изведена точно до халогена, и гледката като я свалих само след 2-3 силни валежа не беше никак приятна, което и се очакваше разбира се. А спрея за омасляване мисля, че оказва съществено влияние на пропускливостта на филтъра, включително и на вода. И въпреки това, аз не бих рискувал с толкова ниско разположена тръба на ежедневка. Ако е за писта и я карам 10 пъти в годината на хубаво време - защо не? Но в конкретния случай е напълно излишно, че и доста рисковано.
                      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                      BMW 328i

                      Comment


                      • #26
                        Аз карах с гофрирана алуминиева тръба, хваната на филтърната кутия и стигаща точно долу, до халогена. Не съм имал проблеми, но реално продължавах да ползвам и филтърната си кутия. След като я махнах, май ефекта беше по-добър, отколкото с тръбата. Просто пътя на въздуха беше дълъг и извиващ се и тръбата е гофрирана и т.н.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
                          1.Добре де,някой от вас карал ли е с "тръба" изведена ниско долу в бронята? Или само си говорим?

                          2. Спрея с който се омъслява служи само да задържа боклуците или евентуално и H2O?
                          Аз карам така,Слави -Люлин Рейсинг също.
                          Днес в големия софииски дъжд и достата локви -проблем 0.
                          Така карам колата от над 1 година -проблеми пак -0.
                          Спрея служи и за 2-те неща.
                          А разликата между марков/истински филтър/ и ментакис е доста голяма.
                          Толкова по темата и въпроса.
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • #28


                            малко да съжива темата с едно питане :П някой правил ли е подобно нещо на 156? Тия дни се заиграх да махам резонаторната кутия и на неино място сложих една тръба :П да попитам има ли вероятност да глътне вода ? по този начин? или най-добре пак с резонаторната кутия :П иначе осетих разлика с вървеното аз съм с спортен филтър самоче реплейсмънт на к&Н

                            http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1336520271x.JPG
                            http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1336520805o.JPG
                            Last edited by alfaa156; d.m.y г., 02:49.
                            Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                            Comment


                            • #29
                              Тръбата която си сложил е гуфрирана. Според мен така парвиш допълнително съпротивление на въздуха и усещането за повече вървеж е плацебо ефект
                              Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 11:28.
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                                Тръбата която си сложил е гуфрирана. Според мен така парвиш допълнително съпротивление на въздуха и усещането за повече вървеж е плацебо ефект
                                еми зех такава тръба колкото да пробвам пък и е по-лесно да го дигна на горе когато вали ,ако имате по-добри идеи казвайте :П
                                Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                                Comment

                                Working...
                                X